Якість, Сервіс, Бездоганність!
Девіз компанії Nature's Sunshine Products, Inc.: «Quality, Service, Integrity» (Якість, Сервіс,Бездоганність).
Компанія Nature's Sunshine Products, Inc. була заснована в 1972 році і в даний час є провідним світових виробників нутрицевтиків. Продукція компанії широко представлена в багатьох країнах світу. Серед них - США, Канада, Великобританія, Норвегія, Австралія, Нова Зеландія, Японія, Південна Корея, Гонконг, Аргентина, Бразилія, Мексика, Росія, Україна, Білорусь, Литва, Грузія та інші. Всього понад 70 країн. Жоден інший виробник нутрицевтиків не досяг таких результатів.
Сьогодні компанія випускає близько 2000 найменувань препаратів для зміцнення здоров'я. Обсяг продажів є одним з найбільших в світі. Основним завданням компанії є виробництво високоякісних біологічно активних добавок до їжі (БАД), необхідних для здоров'я.
Для просування продукції до споживача Компанія використовує багаторівневий (мережний) маркетинг. 35-ти річний досвід роботи в цій сфері дозволяє гарантувати всім активним учасникам маркетингової програми NSP стабільність, незалежність і успіх.
NSP є відкритим акціонерним товариством. Акції компанії котируються на біржі високих технологій NASDAQ, другою за величиною біржею Америки. Звіти про діяльність компанії щоквартально публікуються в Інтернеті (на американському сайті компанії) і доступні кожному.
У цілому в діяльності компанії на території СНД беруть участь більше 1.000.000 чоловік.
Історія компанії в датах
1972 рік "Hughes Development Company" була створена «на кухонному столі» Джином
і Крістін Хьюз. Контрольний пакет акцій NSP був проданий друзям і родичам по
$1.00 за акцію. Capsicum був першим інкапсульованим препаратом і продавався в
магазинах здорового харчування. Була орендована перша машина по наповненню капсул
за $80 в місяць.
1973 рік. Назва компанії змінилася з "Hughes Development Company" на "National
Multi Corporation".
Препарати почали продаватися в магазинах роздрібної торгівлі з позначкою «Naturally».
1974 рік. Були додані багаторівневі прямі продажі.
National Multi Corporation прийняла план прямих продажів або багаторівневого
маркетингу як власне право продажів для дистриб'юторів.
Прийняті корпоративні зобов'язання по дослідженнях і розвитку.
1975 рік.Щорічні продажі перевищили $1.500 000 - більше 500 відсотків росту в порівнянні з
попереднім роком.
Компанія була зареєстрована як Відкрите Акціонерне Суспільство.
1976 рік. У листопаді були створені виробничі площі розміром 32,000
квадратних футів в Spanish Fork.
Назва Компанії була знову змінена на "Amtec Industries" (абревіатура для American
Technologies).
Компанія провела першу конвенцію менеджерів в Las Vegas, Nevada.
У Канаді була відкрита перша міжнародна філія Компанії.
1977 рік. Переїзд в Spanish Fork.
З 1978 року компанія NSP знаходиться в списках NASDAQ серед найбільш багатих
кредиторів (оцінена 5A1 - найвища оцінка).
1984 рік. Журнал "Форбс" пише про NSP як про одну з компаній, які «ростуть і подають надії».
1989 рік. Алан Кенеді представлений як новий генеральний директор.
1991 рік.Компанія NSP вказана в "Financial World" на 48 місці серед відкритих
акціонерних суспільств, що найшвидше ростуть, в США, а журнал "Forbes" помістив
NSP на 77 місце в списку 200 кращих невеликих компаній.
1993 рік.Журнал "Worth" перерахував акції NSP в списку 100 кращих акцій за
період з 1983 по 1993, а журнал "Sawe" назвав Крістін Хьюз однією з ведучих
американських «businesswomen».
1994 рік.7-й рік підряд NSP займає місце у верхніх 200 рядках журналу "Forbes".
Травневий випуск журналу "Financial World" поставив акції NSP 54-ма в списку «top
200 Growth Stocks», що продаються на Американській Фондовій Біржі. Це поставило
NSP над такими компаніями як Кока-кола (61), Жілетт (84), Avon (122), Reebok
(128), Пепсі (133), і Colgate-palmolive (158).
Липневий/серпеневий 1994 випуск журналу "Worth" опублікував "Hit Parade for
Investors ", де поставив акції NSP на 83-е місце з 100 кращих останніх 10 років.
NSP оцінювався разом з тисячами таких великих компаній як наприклад, Уолт Дісней
(47), Пепси (80), Tyson Foods (20), і Blockbuster Video (4).
1996 рік. У журналі "Food and Drug Packaging" була опублікована стаття, в якій
підкреслювалася унікальна технологія упаковки продуктів NSP і переваги упаковки
виробником. Стаття також звертала увагу на високу якість продуктів компанії.
1997 рік. Журнал "Forbes" опублікував список "Honor Roll", до якого вносяться
компанії, які потрапляли в їх список 200 кращих принаймні три рази протягом
останніх п'яти років. NSP указувалася в списку 200 кращих 10 разів.
1998 рік. Компанія NSP швидко відреагувала на руйнівні наслідки урагану Mitch's
події в Гондурасі і Нікарагуа, відправивши готівку і пожертвування постраждалим для придбання предметів першої необхідності.
У серпні 1999 року NSP, пройшовши повну акредитацію в податкових органах РФ і
реєструється в Держ. Реєстраційній Палаті РФ, відкриває своє представництво в Росії.
2000 рік. Компанія анонсує плани збільшення виробничих потужностей у зв'язку з
розширенням міжнародного бізнесу.
NSP відкрила свою діяльність в Ізраїлі.
2001 рікNSP купила компанію Synergy.
Випуск Optima - нової косметичній лінії косметичних препаратів 4 покоління
2002 рік. Введення в експлуатацію нових виробничих потужностей.
Святкування 30-ліття NSP
2003 рік. Провідний журнал США в області нутрицевтики «Nutritional Outlook»
назвав компанію кращою 2002 року за якістю продукції. Президентом компанії
призначений Дуглас Фаджіолі, який має 20-річний стаж роботи в Компанії.
2004 рік. Журнал “Business Ethics” назвав NSP однією з «100 Best Corporate
Citizens» за 2004 рік. Другий рік підряд компанія потрапляє в цей почесний
список. Компанія отримала диплом Загальноросійського Фонду в номінації “Довіра
споживачів” серед компаній, які випускають і просувають БАДи на Російському
ринку.
2005 рік. Журнал “Business Ethics” назвав NSP однією з «100 Best Corporate
Citizens» за 2005 рік. Третій рік підряд компанія потрапляє в цей почесний
список.
2006 рік. Відкриття ринку Польщі. 12 травня — Фестиваль у Варшаві, на якому було
присутньо більше 3000 дистриб'юторів.
2008 рік. Відкрито представництво NSP в Україні. Запрацювала система міжнародного спонсорства - тепер є можливість підписувати дистриб'юторів іншого ринку (мешканців інших країн).
2009 рік. 10-річчя роботи компанії NSP на ринку СНД, Монголії, Балтії та Закавказзя.
Також можете переглянути коротке відео про компанію NSP: